Questbars

 
 "Råkade" bryta mitt shoppingförbud förra veckan och köpte två lådor questbars! Köpte Strawberry Cheesecake som jag har crave:at hur länge som helst och den nya smaken: Cookies and Cream. Hade inte smakat cookies and cream före, men den hade fått så bra reviews och jag älskar alla andra smaker, så varför inte tänkte jag. Vilket var väl lite onödigt för att den här baren var inte alls i klass med de andra. Den var ju inte äcklig, men den blir inte min nya favorit kan jag säga. Testade micra den idag, och det här är hittills den ända baren som inte blir godare när den micras. Vaaaad händer! 
 Aja, rätt kan det inte bli alla gånger=) Har ju alla andra questbars att gotta ner mig i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback