Norrbölebo

Hej! Just nu ligger jag i sängen i den nya lägenheten!! Hur sjukt! Har kämpat som en tok hela dagen med flytten. Klockan 9 imorse började jag lasta in lådor i bilen, for sedan hit för att ta emot nyckeln, lastade in första lastet med lådor. Var redan då helt sjukt och sjukt svettig hehe. For hem och hämtade lite mer grejer och bar in allting. Vilket träningspass alltså. Så sen ca 12-tiden har jag packat upp varenda låda och nu är det mesta på sin plats. Var sjukt besluten att allting skulle upp idag, kanske inte det smartaste för kroppen min, men ska man så ska man.
 Imorgon jobbar jag till 14, efter det ska vi ta hit både min och Axels datorer och ett bord och datastolar. Efter det fattas en soffa, mat och lite smågrejer som ska införskaffas på IKEA på torsdag! Det här kommer bli så sjukt bra! WOHO=D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback