Flytt på g!

Jag tror att jag har nämt tidigare att jag och Axel ska flytta ihop! Dock så har det gått lite fram och tillbaka, den första lägenheten vi skulle hyra blev inte av, så ett vi trodde ett tag att vi skulle fortsätta bo hemma. Men i början av Juli så fick vi nys om en annan lägenhet som vi nu ska få hyra! Vi kommer flytta in nu på tisdag(!!!!!!) och bo där tom mars/april någon gång! Det känns otroligt spännande och bra. För mig blir det första flytten, kommer förmodligen fortsätta säga att jag bor på Morön i några månader hehe. Lägenheten ligger på Norrböle, typ en sekund från stan(halvsekund till gymmet, win) så vi har guldläge. Den är en 3a så det kommer vara king att få lite mer utrymme. Källaren som vi bor i just nu börjar kännas väldigt liten. Återkommer med bilder osv när allting är klart=DDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback