Ledig

Hallo! Min kamerasladd är ännu inte återfunnen så det dröjer ett tag till innan jag kan lägga upp bilderna på allting jag har bakat. 
 Mitt sommarschema är nu slut och denna vecka skulle jag egentligen vara ledigi måndag-fredag men har tagit på mig extrapass i måndags och ett till på onsdag. Cash is king! Men det betyder att jag är ledig 3/7 dagar denna vecka och det händer ju inte allt för ofta! Lyx! Imorse tränade jag ben och skulle sedan fara till Expresso House och träffa Elin och Bente men det blev flyttat till imorgon. Så efter gymmet så har jag chillat hemma och inte gjort speciellt mycket.  
 Kvällen bjuder troligtvis på en spelkväll om vi får någon sällskap hehe. Nu ska jag fortsätta göra ingenting ett tag, ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback